Companii

Unu din cinci clienţi care achiziţionează produse online aleg lockerele ca metodă de livrare. Jucătorul local care are cea mai extinsă reţea de lockere este Sameday, care numără un total de easyboxuri în 333 de localităţi, dintre care 190 de oraşe

Unu din cinci clienţi care achiziţionează produse...

Autor: Miruna Diaconu

24.10.2022, 18:00 180

Circa 21% dintre clienţii care achiziţionează produse online aleg ca metodă de livrare lockerele, conform unui studiu realizat de compania de consultanţă Last Mile Experts. Loc de dezvoltare în piaţă există, astfel că rata de adopţie a lockerelor este una mică comparativ cu alte ţări din regiune. Pieţele din Ungaria şi Polonia au reţele de lockere mult mai dezvoltate decât cea locală, astfel că circa 62% din clienţii magazinelor online din Polonia preferă lockerele ca metodă pe livrare, pe când cei din Ungaria preferă livrările out-of-home, adică la lockere, în proporţie de 24%.

Cel mai mare jucător din piaţa locală, care are cea mai extinsă reţea de lockere, este Sameday. Compania de curierat numără 3.500 de lockere - easyboxuri -instalate în 333 de localităţi, dintre care 190 de oraşe. Compania de curierat a lansat primele easyboxuri în septembrie 2018, iar de atunci reţeaua de lockere s-a tot dezvoltat odată cu nivelul tot mai mare al cererii clienţilor pentru acest tip de livrare. Conform unui studiu realizat de Sameday în luna aprilie a acestui an, 67% dintre consumatori aleg magazinul online în funcţie de existenţa serviciului de livrare prin easybox.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO