• Leu / EUR4.8849
  • Leu / GBP5.8119
  • Leu / USD4.8018
Companii

Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest canal doar în ultimele şase luni, forţat de pandemie. Pentru nevoile zilnice, românii cumpără produse pentru copii, alimente şi articole de igienă şi îngrijirie. Achiziţiile din domeniul modei sau al electroIT-ului sunt dictate de promoţii

Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest canal doar în ultimele şase luni, forţat de pandemie. Pentru nevoile zilnice, românii cumpără produse pentru copii, alimente şi articole de igienă şi îngrijirie. Achiziţiile din domeniul modei sau al electroIT-ului sunt dictate de promoţii

Autor: Cristina Roşca

10.12.2020, 13:00 245

Pandemia de Covid-19 a dus la o accelerare rapidă a vânzărilor din online indiferent de domeniu, astfel că jucătorii din comerţ, fie el alimentar, de modă sau electroIT, a trebuit să îşi canalizeze atenţia către acest canal sau chiar să îl dezvolte în cazul în care nu aveau un magazin virtual.

„Printre transformările majore accelerate de pandemia de Covid-19 se numără adopţia de digital, tehnologia devenind, în aceste opt luni de pandemie, una dintre principalele pârghii prin care am reuşit să menţinem lucrurile în mişcare şi să nu rămânem complet blocaţi. Acest lucru este vizibil şi în adopţia de către cumpărătorii români a comerţului online“, spun reprezentanţii companiei de cercetare Nielsen.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.8849
Diferență: 0,0369
Ieri: 4.8831
Azi: 4.8018
Diferență: -0,328
Ieri: 4.8176
Azi: 5.8119
Diferență: 0,3159
Ieri: 5.7936
Azi: 5.0503
Diferență: -0,3984
Ieri: 5.0705