Companii

Unul din doi români preferă să meargă la cumpărături la hipermarket. Femeile merg şi la discounteri, iar bărbaţii la supermarket sau cash&carry

Unul din doi români preferă să meargă la cumpărături la hipermarket. Femeile merg şi la discounteri, iar bărbaţii la supermarket sau cash&carry

Autor: Cristina Roşca

23.01.2012, 11:55 343

Românii preferă să meargă la cumpărături în hipermarketuri şi supermarketuri, pe poziţia a treia în topul preferinţelor găsindu-se minimarketurile, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Reveal marketing Research pentru CaleaEuropeana.ro. Mai mult de jumătate dintre cei intervievaţi au spus că preferă hipermarketul. Principalul avantaj al magazinelor din retailul modern - supermarketuri şi supermarketuri - este oferta mai bogată şi mai diversificată.

Minimarketurile urcă în top pentru că " sunt cele mai la îndemană pentru cumpărăturile "last minute", aflându-se în imediata proximitate a gospodăriilor".

Studiul arată că din minimarket-uri cumpară mai mult femeile decât bărbatii, persoanele peste 55 de ani, cu educatie medie şi venituri personale între 500 şi 1.000 de lei.

Tot femeile sunt cele care preferă magazinele de tip discount. Aici îşi mai fac cumpărăturile persoanele peste 55 de ani cu educaţie medie, cu venituri între 500 şi 2.000 de lei. Pe de altă parte, din magazinele de tip cash&carry cumpară aproape de două ori mai mulţi bărbaţi decât femei. Tot bărbaţii sunt cei care aleg mai des supermarketul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO