Companii

Unul dintre primii francizaţi LaDoiPaşi în România a obţinut afaceri de circa 1 mil. euro cu magazinul din Galaţi după o creştere de 26% în 2020

Antreprenori locali

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată de către Metro Cash&Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Sub brandul LaDoiPaşi sunt astăzi 1.400 de magazine în România.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată de către Metro Cash&Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Sub brandul LaDoiPaşi sunt astăzi 1.400 de magazine în România.

Autor: Cristina Roşca

04.02.2021, 19:40 319

„Sunt convins că unii şi-au schimbat atitudinea faţă de comerţul traditional şi ne-au obligat în acelaşi timp pe noi să listăm şi produse mai scumpe, de o calitate superioară.“

Compania Dinatos din comuna Băleni, judeţul Galaţi, care ope­rează un magazin LaDoi­Paşi ce măsoară 140 mp, şi-a ma­jorat veni­tu­ri­le în 2020 până la peste 4,8 mi­l. lei (aproa­pe 1 mil. euro). În ulti­mul an creşterea a fost de 26%, în timp ce bu­si­nessul din 2016 până în 2020 s-a dublat.

„Creşterea busi­nessului nostru este rezultatul unei munci care a împletit cumva experienţa acumulată de-a lungul celor 16 ani de prezenţă piaţă - dintre care aproape zece ani în cadrul francizei LaDoiPaşi -, cu capacitatea de a ne plia pe această nouă situaţie dată de pandemie şi de a face tot posibilul să oferim clienţilor produsele dorite, chiar dacă unele nu erau listate în oferta noastră înainte de pandemie“, spune Ionel Popa, proprietarul businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO