Companii

UPS, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a creşte businessul local

UPS, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa...

Autor: Miruna Diaconu

19.06.2024, 00:06 69

România este o piaţă emergentă de comerţ electronic transfrontalier şi există multe oportunităţi de dezvoltare a acestui segment în contextul în care e-commerce-ul se află pe un trend ascendent.

UPS România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, parte din grupul american cu acelaşi nume, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a-şi creşte businessul local.

„Exporturile rămân motorul de creştere al afacerii noastre în România şi suntem încrezători în capacitatea noastră de a continua să deservim piaţa locală, indiferent de circumstanţele economice actuale. Obiectivul nostru este de a oferi cele mai bune şi de calitate soluţii şi servicii din industrie. În viitor, dorim să creştem businessul în toate segmentele şi să valorificăm oportunităţile oferite de între­prinderile mici şi mijlocii (IMM-uri), de sectorul serviciilor medicale şi de creşterea de pe pieţele emergente, oferind companiilor româneşti un acces mai flexibil la alte pieţe europene“, spun reprezentanţii UPS pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie.

România are potenţial de creşte, adaugă aceştia, şi există multe opor­tunităţi de dezvoltare a IMM-urilor. România este o piaţă emergentă de comerţ electronic transfrontalier şi există multe oportunităţi de dezvoltare a acestui segment în contextul în care e-commerce-ul se află pe un trend ascendent.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro