Vânzările de medicamente, o piaţă cu o creştere constantă în ultimii ani, au depăşit 30 mld. lei în ultimele 12 luni, în timp ce consumul nu ţine pasul, iar pacienţii români încep să taie de pe listă produse care nu le sunt neapărat necesare.
ZF Health & Pharma Summit, cel mai important eveniment dedicat domeniului farmaceutic şi al sănătăţii, pune în prim-plan piaţa medicamentelor şi dezbate cele mai importante teme din acest domeniu.
Alexandra Bosco, general manager al companiei de cercetare de piaţă IQVIA, vine la ZF Health & Pharma Summit pentru a ne prezenta o imagine a pieţei farmaceutice. Ea este la conducerea IQVIA de cinci ani, anterior având experienţă în audit şi telecom.
Principalele teme de discuţie vor fi cum arată în cifre piaţa medicamentelor, care este evoluţia în ultimii 10 ani a consumului, a valorii pieţei farmaceutice, unde sunt cele mai mari schimbări şi ce arată ele.
De asemenea, aflăm alături de reprezentanta IQVIA ce influenţează creşterile sau scăderile de volume pe segmente de medicamente, care sunt cele mai noi medicamente intrate pe piaţă şi cel mai important – care este impactul lor în bugetul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
Vorbim la evenimentul ZF şi despre cele mai vândute medicamente şi ce arată ele despre starea de sănătate a pacienţilor, dar şi dacă există comportamente diferite de consum după criza sanitară şi situaţia economică incertă din ultimii ani.
An de an, cei mai importanţi oameni din cele două industrii conexe găsesc la evenimentul ZF Health & Pharma Summit cea mai bună scenă pentru a-şi expune provocările, investiţiile, obiectivele, pentru a dezbate trendurile din domeniul sănătăţii.
Provocările sunt uriaşe, de la resursa umană bine pregătită, greu de găsit, până la accesul la investigaţii care pot salva vieţi. Cum le facem faţă mai bine? Aflăm în cele două zile ale evenimentului ZF Health & Pharma Summit 2024, prima dedicată industriei farma, cea de-a doua industriei medicale.