Companii

Urmează ZF Health & Pharma Summit, 23-24 septembrie. Ce stă în spatele cifrelor din piaţa medicamentelor? Alexandra Bosco, general manager, IQVIA, vine la evenimentul ZF

An de an, cei mai importanţi oameni din cele două industrii conexe găsesc la evenimentul ZF Health & Pharma Summit cea mai bună scenă pentru a-şi expune provocările, investiţiile, obiectivele, pentru a dezbate trendurile din domeniul sănătăţii.

An de an, cei mai importanţi oameni din cele două industrii conexe găsesc la evenimentul ZF Health & Pharma Summit cea mai bună scenă pentru a-şi expune provocările, investiţiile, obiectivele, pentru a dezbate trendurile din domeniul sănătăţii.

Autor: Georgiana Mihalache

19.09.2024, 00:06 188

Vânzările de medicamente, o piaţă cu o creştere constantă în ulti­mii ani, au depăşit 30 mld. lei în ultimele 12 luni, în timp ce consumul nu ţine pasul, iar pacienţii români încep să taie de pe listă produse care nu le sunt neapărat necesare.

ZF Health & Pharma Summit, cel mai important eveniment dedicat domeniului farmaceutic şi al sănătă­ţii, pune în prim-plan piaţa medica­men­telor şi dezbate cele mai impor­tante teme din acest domeniu.

Alexandra Bosco, general mana­ger al companiei de cercetare de piaţă IQVIA, vine la ZF Health & Pharma Summit pentru a ne prezenta o imagine a pieţei farmaceutice. Ea este la conducerea IQVIA de cinci ani, anterior având experienţă în audit şi telecom.

Principalele teme de discuţie vor fi cum arată în cifre piaţa medica­mentelor, care este evoluţia în ultimii 10 ani a consumului, a valorii pieţei far­ma­ceutice, unde sunt cele mai mari schimbări şi ce arată ele.

De asemenea, aflăm alături de reprezentanta IQVIA ce influenţea­ză creşterile sau scăderile de volume pe segmente de medicamente, care sunt cele mai noi medicamente intra­te pe piaţă şi cel mai important – care este impactul lor în bugetul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.

Vorbim la evenimentul ZF şi despre cele mai vândute medicamen­te şi ce arată ele despre starea de să­nă­tate a pacienţilor, dar şi dacă există comportamente diferite de consum după criza sanitară şi situaţia econo­mică incertă din ultimii ani.

An de an, cei mai importanţi oa­meni din cele două industrii conexe găsesc la evenimentul ZF Health & Pharma Summit cea mai bună scenă pentru a-şi expune provocările, inves­tiţiile, obiectivele, pentru a dezbate trendurile din domeniul sănătăţii.

Provocările sunt uria­şe, de la resursa umană bine pregătită, greu de găsit, până la accesul la investigaţii care pot salva vieţi. Cum le facem faţă mai bine? Aflăm în cele două zile ale evenimen­tului ZF Health & Pharma Summit 2024, prima de­dicată industriei farma, cea de-a doua industriei medicale.