Companii

Urmează ZF Health & Pharma Summit, 23-24 septembrie. Industria farmaceutică şi domeniul medical, în prim-plan. Ce direcţii de investiţii avem şi cum beneficiază pacienţii?

Urmează ZF Health & Pharma Summit, 23-24 septembrie....

Autor: Georgiana Mihalache

18.09.2024, 00:05 194

ZF Health & Pharma Summit, cel mai important eveniment dedicat domeniului farmaceutic şi al sănă­tăţii, ajunge la a 13-a ediţie şi pune în lumină cele mai importante eveni­mente din sănătate şi din piaţa farma­ceutică din ultimul an, alături de re­pre­zentanţii celor mai mari companii.

Timp de două zile, vorbim alături de autorităţile din Sănătate, de ope­ra­torii de stat şi privaţi, reprezentanţi ai mediului academic despre cum ajungem la un sistem sanitar echitabil şi funcţional, ce paşi am făcut spre acest deziderat şi unde mai trebuie să investim.

În prima zi a evenimentului, de­dicată industriei farmaceutice, aflăm de la Răzvan Prisada, preşedinte al Agenţiei Naţionale a Medicamen­tului şi a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR), ce perspec­tive există pentru domeniul pe care îl conduce, care sunt provocările din această industrie.

În plus, descoperim cum arată în cifre piaţa de medicamente, care este evoluţia în ultimii 10 ani a consu­mului, a valorii pieţei farmaceutice, cum optimizăm consumul de medica­mente, ce firme îşi fac loc pe piaţa locală şi ce găsesc în România. În ultimii doi-trei ani, industria locală de medicamente a început să pună ac­centul tot mai mult pe investiţii, atră­gând chiar companii internaţionale puternice, care au văzut în piaţa loca­lă un teren de oportunităţi. Aflăm alături de cei mai mari producători de medicamente cum putem accelera investiţiile în fabricile de medica­men­te, care sunt ariile terapeutice pe care putem creşte şi ce planuri de investiţii mai au. Iar pentru a închide cercul, din fabrici până la pacient, vorbim ală­turi de lanţurile de farmacii şi distribuitorii de medicamente despre tendinţe în retailul farmaceutic, cum s-a schimbat pacientul care ajunge în farmacii în ultimii ani la nivel de comportament de consum.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro