Grant McKenzie, VP Marketing al Ursus Breweries, cel mai marejucător pe piaţa locală a berii, spune că încrederea consumatorilorromâni este încă scăzută având în vedere situaţia economicăactuală.
"Efectele (încrederii scăzute - n.red.) sunt vizibile învolumele de bere din două domenii, vânzările din HoReCa (hoteluri,restaurante - n.red.) afectate de faptul că românii ies mai rar larestaurante, terase, etc şi a volumelor din magazine, unde româniicontinuă să cumpere bere, dar în cantităţi mai mici", a spusMcKenzie.
Declaraţiile reprezentantului companiei vin în condiţiile încare Ursus Breweries a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011o scădere de 3% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalulsimilar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport alSABMiller, grup din care face parte.
Cu aceste rezultate, care corespund primului trimestru alanului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, încondiţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011producătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute.Ursus este primul berar care publică rezultate aferente acesteiperioade.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels