Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii,a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% avânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010,potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din careface parte.
Cu aceste rezultate, care corespund primului trimestru alanului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, încondiţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011producătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute.Ursus este primul berar care publică rezultate aferente acesteiperioade.
Nu sunt disponibile informaţii legate de cifra de afaceriînregistrată de companie în intervalul aprilie-iunie 2011 sau în2010. Potrivit ultimelor informaţii publice disponibile de laRegistrul Comerţului, cifra de afaceri a Ursus Breweries în 2009 astagnat în lei şi a înregistrat o scădere de peste 12% în euro, la1,2 miliarde de lei (284,2 mil. euro).
Ursus Breweries are în portofoliu branduri precum Timişoreana,Ursus, Ciucaş, Peroni sau Pilsner Urquell.
Vânzările totale de bere din România au scăzut cu 2% în primultrimestru al acestui an, până la 2,8 mil. hectolitri, potrivitdatelor asociaţiei Berarii României.
Ursus Breweries a avut în 2009 vânzări de 285 mil. euro, înscădere cu 12%.