Companii

Uvertura Mall din Botoşani, în reorganizare, are o treime din suprafaţă inactivă. Veniturile din chirii au scăzut cu 53% în primul semestru din 2020 faţă de S1/2019

Mallul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.

Mallul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.08.2020, 18:55 439

În 2019, mallul a avut peste 8 milioane de lei venituri din chirii, cu 12% mai mult faţă de anul precedent.

Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, a încasat în primul semestru din 2020 venituri din chirii cu 53% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza suspendării activităţilor în malluri, proprietarii centrului comerciali alegând să suspende, la rândul lor, facturarea chiriilor. Astfel, între 17 martie şi 15 iunie, activitatea din mall a fost afectată în proporţie de 94% de măsurile impuse prin ordonanţele militare.

„În prezent, mai mult de 35% din suprafaţa centrului comercial este afectată de restricţiile menţinute de autorităţi în contextul prelungirii stării de alertă. Astfel, cinematografele, locurile de joacă pentru copii, restaurantele, fast-foodurile, spaţiile pentru leisure şi gaming au în continuare activitatea restricţionată”, spune Boris Titov, shopping center manager la Uvertura Mall.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Health&Pharma Summit'24