Companii

Valoarea brandurilor companiei Transavia a fost estimată la 81 mil. euro în 2021, plus 10%

Valoarea brandurilor companiei Transavia a fost estimată...

Autor: Florentina Niţu

13.04.2021, 00:04 162

Transavia, cel mai mare produ­că­tor de carne de pui de pe plan local, con­trolat de familia Popa, cu o pro­ducţie de 90.000 de tone de carne de pui/an şi 40 de milioane de pui de o zi, are o valoare cumulată a portofoliului de 81 de milioane de euro, potrivit Brand Finance Romania, care a întocmit un raport privind cele mai valo­roase şi puternice branduri româneşti. Faţă de ediţia prece­dentă, din 2020, com­pania a crescut cu 8 milioane euro.

„Este o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine şi ali­nierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe interna­ţionale, chiar şi în vremurile de incertitudine pe care le traversăm“, a spus Ioan Popa, preşedinte şi fondator al Transavia, unul dintre cele mai solide businessuri de familie autoh­tone, cu afaceri de 165 de milioane de euro în 2019 şi peste 2.400 de angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO