Companii

Valoarea pieţei cosmeticelor de ochi a fost de 350 milioane lei în 2019, iar pentru anul acesta este aşteptată o scădere de 5,5%

ANALIZĂ

Din totalul vânzărilor din piaţa cosmeticelor pentru ochi, cea mai mare pondere o au produsele de tip farduri pentru ochi, de circa 148 milioane lei în 2019, urmată de ponderea produselor de tip mascara, cu vânzări de 103 milioane lei.

Din totalul vânzărilor din piaţa cosmeticelor pentru ochi, cea mai mare pondere o au produsele de tip farduri pentru ochi, de circa 148 milioane lei în 2019, urmată de ponderea produselor de tip mascara, cu vânzări de 103 milioane lei.

Autor: Miruna Diaconu

21.08.2020, 20:00 234

♦ Avon şi Oriflame sunt cele mai căutate branduri în ceea ce priveşte cosmeticele pentru ochi, cele două având o cotă de piaţă de aproape 13% ♦ Primele cinci mărci din piaţă deţin circa o treime din totalul vânzărilor.

Piaţa cosmeticelor de ochi din România a înregistrat o creştere de 9% în 2019, ajungând de la 322 milioane lei în 2018 la 350 milioane lei anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Analiştii companiei de cercetare estimează că anul acesta piaţa cosmeticelor pentru ochi va scădea cu circa 5,5%, ajungând la 331 milioane lei.

Criza pandemică a dus la reducerea pieţei cos­me­ticelor pentru ochi anul acesta odată cu im­plementarea măsurilor de prevenţie pentru limi­ta­rea răspândirii virusului şi închiderea ma­ga­zi­nelor, cu excepţia celor care vindeau produse de bază.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO