Companii

Valvis a făcut cu îmbuteliatorul Aqua Carpatica un profit de 10 mil. euro în 2016

Jean Valvis

Jean Valvis

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.04.2017, 00:07 3069

Compania Carpathian Springs, care îmbuteliază apa minerală naturală sub brandul Aqua Carpatica, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 154,8 mil. lei (circa 34 mil. euro), în creştere cu 55% faţă de anul precedent, arată datele publice de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

De asemenea, producătorul a realizat un profit net de 41,5 mil. lei (9,3 mil. euro), de şapte ori mai mari faţă de nivelul anului precedent. Astfel, marja profitului net s-a ridicat la 27%, una dintre cele mai mari din sectorul bunurilor de larg consum.

Carpathian Springs reflectă exclusiv pro­ducţia brandului Aqua Carpati­ca. Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către re­taileri, parteneri de ex­port sau ju­că­tori HoReCa, con­form infor­maţiilor furnizate an­te­rior de către Jean Valvis, antre­pre­norul care a pus bazele Aqua Carpa­tica şi care l-a dus chiar şi în SUA, Marea Britanie şi Japo­nia. Jean Valvis este omul care a creat şi apa minerală Dorna, vân­dută în 2002 către gigantul Coca-Cola HBC.

El spunea că în 2015 brandul Aqua Carpatica a avut vânzări de 40 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO