Companii

Vanya Panayotova, L’Oreal: Ne-am bugetat o creştere de peste 10% în 2021, anul a început bine. Şi în 2020 am reuşit să închidem pe plus, pe o piaţă în scădere. Părerea mea e că într-un fel economia României s-a dovedit mai stabilă ca altele din regiune

INTERVIU

Vanya Panayotova, country general manager al L’Oreal România: Părerea mea e că într-un fel economia României s-a dovedit mai stabilă ca altele din regiune. Per total, consumatorii locali s-au dovedit deschişi către frumuseţe, plus că lor le place să facă shopping, iar evoluţia comerţului online în pandemie e o dovadă în acest sens.

Vanya Panayotova, country general manager al L’Oreal România: Părerea mea e că într-un fel economia României s-a dovedit mai stabilă ca altele din regiune. Per total, consumatorii locali s-au dovedit deschişi către frumuseţe, plus că lor le place să facă shopping, iar evoluţia comerţului online în pandemie e o dovadă în acest sens.

Autor: Cristina Roşca

29.04.2021, 18:30 158

♦ Businessul gigantului francez în România a depăşit pragul de jumătate de miliard de lei în 2019 (ultimul an pentru care există date publice), după o creştere de peste 15%

♦ L’Oreal are în România activităţi de import, distribuţie şi retail propriu on şi offline.

Grupul L’Oreal România şi-a majorat cifra de afaceri în 2020 în pofida pandemiei care a dus la o scădere a pie­ţei de produse cosme­ti­ce şi de îngrijire. Mai mult, gi­gantul şi-a bugetat un avans de peste 10% pentru acest an.

„Anul trecut a fost unul schimbător, a fost un an în care am învăţat multe. Dar a fost un an bun pentru noi. Am reuşit să men­ţinem businessul pe un trend ascen­dent, sub estimările iniţiale, dar pe plus“, spu­ne Vanya Panayotova, country general manager al L’Oreal România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO