Companii

Vânzările Carrefour România au crescut cu 5,1% în primele nouă luni, la 845 mil. euro. Retailerul acuză însă mediul economic incert

Vânzările Carrefour România au crescut cu 5,1% în primele nouă luni, la 845 mil. euro. Retailerul acuză însă mediul economic incert

Autor: Vlad Popescu - Mediafax

13.10.2011, 10:56 244

Vânzările Carrefour în România au crescut în primele nouă luni cu 5,1% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 845 milioane euro, în timp ce grupul a revizuit în sens negativ estimările privind profitul operaţional din 2011 pentru a patra oară în ultimele patru luni.

În trimestrul al treilea, vânzările din România au urcat cu 7,5%, la 290 milioane euro, se arată într-un comunicat transmis joi de Carrefour.

În condiţii comparabile, ajustate pentru variaţii calendaristice, vânzările din România au urcat cu 0,1% în primele nouă luni, respectiv cu 2,9% în trimestrul al treilea.

Grupul francez, cel mai mare retailer european şi al doilea la nivel mondial după Wal-Mart, a modificat însă în sens negativ estimările privind profitul operaţional din 2011, anticipând acum o scădere de până la 20% a indicatorului, de la minus 15%.

Carrefour acuză condiţiile economice incerte, care afectează cheltuielile de consum.

La nivel de grup, vânzările au crescut cu 1,9% în primele nouă luni, la 67,3 miliarde euro. În trimestrul al treilea, vânzările Carrefour au urcat cu 0,3%, la 22,8 miliarde euro.

Afacerile solide de pe pieţele emergente au acoperit scăderile înregistrate în ţările dezvoltate.

Carrefour deţine în România 23 de hipermarketuri şi 39 de supermarketuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO