Companii

Vânzările Carrefour România în primul trimestru din 2023 au crescut cu aproape 15%, la 638 mil. euro, susţinute de expansiune, dar şi de inflaţie

Autor: Cristina Roşca

04.05.2023, 09:00 181

Grupul francez Carre­four, prezent pe plan local cu peste 400 de magazine sub mai multe formate, şi-a extins reţea­ua din România cu 36 de unităţi în ultimul an (1 aprilie 2022 - 31 martie 2023), arată un calcul ZF pe baza datelor din rapoar­tele companiei.

Evoluţia calculată de ZF porneşte de la numărul de magazine pe care gigantul le avea local la finalul primului trimestru din 2023 şi, respectiv, la 31 martie 2022, astfel că deschiderile şi închiderile sunt analizate împreună.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO