Companii

Vanzarile Lotto aproape s-au dublat

11.07.2008, 17:40 36

Vanzarile marcii de incaltaminte si accesorii sportive Lotto au inregistrat anul trecut pe piata locala o crestere de 90% fata de rezultatele obtinute in anul precedent, potrivit publicatiei spaniole Europa Press.
Romania a fost urmata, din punct de vedere al ritmului de crestere al vanzarilor, de Bulgaria (68%), Tarile de Jos (67%), Portugalia (24%), Ucraina (19%), Slovenia (18%), Grecia (17%) si Spania (15%), potrivit declaratiilor facute de oficialii filialei Lotto Sport din Spania, citate de publicatia spaniola.
Marca Lotto este comercializata pe plan local de compania Extenso, unic distribuitor al brandurilor Stonefly, Gas, Italgreen (iarba artificiala) si Myrtha Pools (piscine olimpice).
Brandul Lotto, cu care Extenso s-a lansat pe piata in anul 1995, era comercializat la inceputul anului trecut in 20 de magazine, intentia reprezentantilor companiei fiind de a creste numarul acestora cu alte patru unitati pana la finalul lui 2007.
Compania Extenso, denumita pana in martie anul trecut SSD Sport System Development, a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 31,9 mil. lei (9 mil. euro) si un profit de 1,8 mil. lei (500.000 euro), potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.
Pentru 2007, reprezentantii companiei previzionau in primul trimestru al anului trecut afaceri de 30 de milioane de euro, de trei ori mai mari fata de anul precedent. Extenso este un joint-venture romano-italian structurat pe trei divizii, Extenso Sportswear, Extenso Fashion si Extenso Real Estate. Compania detine peste 30 de magazine in toata tara si alte 60 de puncte de vanzare independente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO