Companii

Vânzările magazinelor din AFI Cotroceni s-au majorat cu 6% în primele trei luni

Vânzările magazinelor din AFI Cotroceni s-au majorat cu...

Autor: Roxana Rosu

18.05.2018, 00:04 164

Mallul AFI Cotroceni a înregistrat un venit operaţional net de peste 9 milioane de euro în primele trei luni, în creştere de 8% faţă de primul trimestru din 2017, iar numărul de vizitatori s-a ma­jorat cu 13%, la o me­die de 56.000 de vizitatori pe zi, avans datorat în principal extinderii ma­gazinului Zara şi deschiderii magazinului Peek&Cloppenburg de la finalul anului trecut.

Vânzările retailerilor din centrul comercial (cifra de afaceri) au înregistrat o creştere de 6% com­parativ cu T1/2017.

Anul trecut, AFI Cotroceni a fost evaluat la 501 milioane de euro. În cazul mallului AFI Ploieşti, vânzările retailerilor au crescut cu 11%, la peste 65 milioane de lei, iar numărul de vizitatori a depăşit 15.000 de persoane pe zi. Suprafaţa mallului urmează a fi extinsă în viitorul apropiat.

Proiectul de birouri AFI Park, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 70.000 mp şi un venit anual estimat la

13 mi­lioane de euro, înre­gistrează un grad de ocupare de 99%. Valoarea celor cinci clădiri ale proiectului este de 165 milioane de euro, con­form evaluărilor realizate în 2017.

Per total, AFI Europe a avut un venit operaţional net (NOI) din activele gene­ratoare de venit din România de  13,6 mi­lioane de euro,  cu 12% mai mult decât în primul trimestru al anului 2017.

roxana.rosu@zf.ro

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO