Companii

Vânzările magazinelor Lem’s s-au majorat cu 3% în primul trimestru. "Clientul român caută întotdeauna ceva nou, inedit, dar şi la un preţ cât mai bun.”

Magazinele Lem’s au un buget de investiţii de 20 de milioane de lei

Magazinele Lem’s au un buget de investiţii de 20 de milioane de lei

Autor: Roana Rotaru

07.04.2017, 00:05 252

Retailerul de mobilier Lem’s, care comercializează mobilierul produs în fabrica Lemet din Brebu, judeţul Prahova, un business integrat fondat de antreprenorul român Alexandru Rizea, a ajuns la afaceri de 76 mil. lei (circa 17 mil. euro) în primele trei luni ale anului, în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

 
Reducerile şi soluţiile de finanţare oferite, precum şi introducerea de noi produse în portofoliu au fost principalii factori care au dus la această creştere, potrivit repre­zentanţilor companiei. „Numai anul trecut aproximativ 40% din clienţi au revenit în magazinele Lem’s. (...) Clientul român caută întotdeauna ceva nou, inedit, dar şi la un preţ cât mai bun, astfel încât să îşi poată schimba fără nicio problemă mobila o dată la 5-7 ani pentru că vrea altceva”, a declarat Adrian Rizea, directorul comercial al Lem’s.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO