Companii

Vânzările magazinelor Penny Market au crescut cu 14,6% în 2018, cel mai accelerat ritm din regiune

Planul Penny Market este de a ajunge la o reţea de 400 de magazine până în 2025

Planul Penny Market este de a ajunge la o reţea de 400 de magazine până în 2025

Autor: Cristina Roşca

15.04.2019, 09:53 273

La finalul lunii martie Penny Market ajunsese la o reţea de 237 de magazine în România.

„Anul 2018 a fost unul cu rezultate foarte bune pentru noi, aşa că suntem încrezători că şi anul acesta, continuând planul nostru de expansiune şi eficientizare operaţională, vom atinge rezultate asemănătoare“, spun reprezentanţii companiei.

Ei nu oferă cifre, însă grupul-mamă a anunţat oficial că veniturile pe pieţele internaţionale - Austria, Italia, Ungaria, România şi Cehia - ale magazinelor Penny au crescut cu 7,5% anul trecut, până la 4,8 miliarde de euro. Numărul de magazine a crescut mai lent, cu 2,7%, până la 1.505, semn că a existat şi creştere like for like (ce nu ţine cont de expansiune).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO