Companii

Vânzările marilor retaileri de încălţăminte nu au reuşit în 2021 să depăşească nivelul din anul etalon 2019, oprindu-se cu 6,5% sub acest prag

Vânzările marilor retaileri de încălţăminte nu au reuşit în 2021 să depăşească nivelul din anul etalon 2019, oprindu-se cu 6,5% sub acest prag

Autor: Cristina Roşca

13.12.2022, 19:00 100

Românii au cheltuit anul trecut 261 mil. euro în cele mai importante zece reţele de magazine de încălţăminte din România. Suma este cu 6,5% mai mică decât în anul etalon 2019, ultimul an de dinainte de pandemie, arată calculele ZF pe baza datelor Cushman & Wakefield Echinox.

Compania de consultanţă imobiliară a realizat o analiză la nivelul întregii pieţe de retail şi a studiat situaţia pe mai multe segmente, unul dintre acestea fiind cel de încălţăminte. În paralel, a fost analizată şi situaţia în modă (îmbrăcăminte).

Românii au cheltuit anul trecut pe îmbrăcăminte aproape 1,6 mld. euro, o sumă cu 36% mai mare decât în 2020 şi cu aproape 10% peste nivelul din 2019.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9633
Diferență: -0,1268
Ieri: 4.9696
Azi: 4.6099
Diferență: -0,9944
Ieri: 4.6562
Azi: 5.7790
Diferență: 0,3909
Ieri: 5.7565
Azi: 5.0913
Diferență: -0,4147
Ieri: 5.1125