Companii

Vânzările Mazda în România au crescut în primul semestru cu 20%

Vânzările Mazda în România au crescut în primul...

Autor: Emil Popescu

07.07.2015, 00:00 680

Modelul din clasa compactă Mazda 3 a fost comercializat în 189 de exemplare, în urcare cu 54%, iar pe locul al doilea s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unităţi.

"În iunie au fost comercializate 99 de unităţi, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unităţi vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piaţă a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situaţia înmatriculărilor", arată Mazda România, într-un comunicat.

Odată cu lansarea noii generaţii a roadsterului Mazda MX-5 în toamna acestui an, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO