Companii

Vânzările producătorului berii Heineken s-au redus în trimestrul al treilea

Vânzările producătorului berii Heineken s-au redus în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.10.2016, 00:04 444

Heineken România, al doilea cel mai mare berar după cifra de afaceri aferentă anului trecut, a avut volume mai mici în trimestrul al treilea din acest an, conform unui raport al companiei-mamă.

Trimestrul al treilea este prima perioadă din acest an în care se poate face o comparaţie relevantă privind evoluţia consumului cu perioada similară a anului trecut în condiţiile în care TVA la alimente şi băuturi a avut un impact major în toate sectoarele economice.

Rezultatele Heineken sunt primele date publice ale unei companii din industria bunurilor de larg consum şi vin să întăreasă datele de la statistică, care arată că în România con­sumul a crescut în a doua parte a anului, însă într-un ritm mai redus.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO