Companii

Vânzările retailerului Kingfisher s-au majorat anul trecut cu 11,8% în România, la 242 mil.lire sterline

Vânzările retailerului Kingfisher s-au majorat anul...

Autor: Dorin Oancea

24.03.2021, 11:24 107
Vânzările retailerului Kingfisher s-au majorat anul trecut cu 11,8% în România, ajungând la 242 milioane lire sterline, ca urmare a creşterii cererii, în contextul în care compania a finalizat rebranding-ului fostelor magazine Praktiker în Brico Dépôt. Astfel, business-ul Brico Dépôt şi-a redus pierderile cu aproximativ 40%, la 14 milioane lire sterline (în anul fiscal 19/20 pierderile raportate au fost de 23 milioane lire sterline), rezultate favorizate şi de costuri operaţionale mai mici. “2020 a fost un an marcat de provocări excepţionale. Capacitatea rapidă de adaptare a contat mai mult ca niciodată, pe măsură ce am implementat noi modalităţi de lucru necesare pentru a ne desfăşura activitatea în condiţii de siguranţă în pandemie. O altă prioritate în activitatea noastră curentă de business a fost aceea de a avea grijă de sănătatea clienţilor şi a colegilor noştri, astfel încât să îi protejăm şi să rămână în siguranţă”, a declarat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România. Compania a lansat anul trecut serviciul Click & Delivery, noi branduri şi facilităţi, precum garanţie pe viaţă la unele game. ”Deşi perspectivele rămân incerte, am depăşit cu succes provocările cu care ne-am confruntat în ultimul an şi privim cu încredere spre viitor”, a menţionat Adela Smeu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO