„Debutul anului 2015 a adus o ameliorare la nivelul întregii pieţe. Putem vorbi despre o uşoară creştere a vânzărilor înregistrată în primul trimestru, care sperăm să continue şi în perioada următoare. (...) Cu toate acestea, sezonalitatea caracteristică pieţei pe care activăm ne împiedică să emitem estimări ferme cu privire la evoluţia acestui an. Există perioade de vârf, în care ne aşteptăm la creşteri ale vânzărilor mai mari decât în restul anului, de aceea suntem optimişti şi încrezători într-o direcţie pozitivă a lucrurilor“, spune Alexandru Oancea, marketing manager al furnizorului de profiluri PVC VEKA România, subsidiara locală a grupului german cu acelaşi nume.
Cel mai relevant element care a impulsionat evoluţia uşoară a vânzărilor la începutul lui 2015 a rămas dezvoltarea componentei de export pentru tâmplăria termoizolantă, susţine reprezentantul VEKA.
Deşi este încă devreme pentru prognoze legate de evoluţia pieţei la nivelul întregului an, Oancea spune că există totuşi o serie de perspective favorabile, generate în special din zona noilor proiecte imobiliare din Bucureşti şi de la nivel naţional. Totodată, segmentul reabilitărilor este foarte probabil să poată influenţa evoluţia pieţei.
Subsidiara din România a producătorului german VEKA a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri în creştere uşoară faţă de nivelul de aproximativ 16 milioane euro din 2013, potrivit datelor anunţate la finele lunii ianuarie.
Rulajul include vânzările subsidiarei locale VEKA România, cât şi vânzări directe din Germania către firme locale.
Producătorul german de sisteme de profiluri din PVC pentru ferestre, uşi şi rulouri a finalizat în vara anului trecut preluarea competitorului Gealan, prezent pe piaţa din România prin subsidiara Gealan România.
Ce mai puteţi citi în numărul din luna mai al revistei Business Construct
- Oraşul celor 10 malluri
- Interviu Attila Beer, Alukönigstahl: Următorii trei ani vor fi cu siguranţă buni pentru construcţii
- Dezvoltatorii de locuinţe din Capitală „s-au mutat” de la periferie în oraş
- Cei mai mari retaileri de mobilă: o piaţă dominată de reţele locale