Companii

Vel Pitar se asociaza cu Tnuva intr-o campanie de promovare comuna ce reduce costurile

Vel Pitar se asociaza cu Tnuva intr-o campanie de promovare comuna ce reduce costurile

Razvan Mircea, director de marketing al Vel Pitar: Poate ca prin targetarea excesiva pierzi o parte din audienta, dar nici nu risipesti resursele, asa cum s-ar fi intamplat printr-o campanie obisnuita.

09.02.2009, 00:00 328

"Bugetul de marketing al companiei Vel Pitar din acest an este in linie cu bugetele trecute. Ceea ce s-a schimbat insa este modalitatea in care acesta este cheltuit. Mai mult ca niciodata urmarim eficienta exploatarii lui si evaluarea foarte precisa a fiecarei actiuni", a declarat Razvan Mircea, directorul de marketing al Vel Pitar.

Din acest motiv, Vel Pitar intentioneaza sa se asocieze in acest an cu alte firme pentru a face copromotii, primul parteneriat fiind deja incheiat cu Tnuva.
"Incepand cu 16 februarie dezvoltam pentru French Toast (brand Vel Pitar - n. red.) impreuna cu Sana Mea de la Tnuva o co-promotie care are ca fundament nu numai similitudinile dintre cele doua produse si branduri, ci si maximizarea sinergiilor dintre bugetele de marketing ale celor doua firme", a adaugat directorul de marketing al Vel Pitar.
Tnuva este unul dintre cei mai mari investitori in publicitate de pe piata locala a lactatelor, compania alocand anul trecut promovarii pe tv aproximativ 24 de milioane de euro (suma rate-card), cu zece milioane de euro mai mult decat in 2007, potrivit companiei de monitorizare Alfa Cont.
O alta schimbare care va avea loc anul acesta, in ceea ce priveste bugetul de marketing al Vel Pitar, va fi utilizarea mai mare a internetului pentru promovare.
Vel Pitar a avut in 2008 un buget de marketing de 2,5 mil. euro, care se va mentine si in acest an. Din aceasta suma, reprezentantii Vel Pitar aloca anul acesta 60% doar pentru promovare, respectiv 1,5 mil. euro.
"In anul 2009 mai mult de 50% din bugetul de promovare va fi alocat internetului, iar restul pentru radio si tv. Anul acesta promovarea prin internet va prima, fata de anii trecuti cand exista un echilibru intre toate canalele media folosite, deoarece ne ofera o posibilitate de evaluare mai precisa", spune directorul de marketing al Vel Pitar.
Astfel, potrivit estimarilor ZF, Vel Pitar ar urma sa cheltuiasca in acest an 700.000 de euro pentru a se promova prin internet, o piata estimata in 2008 la aproximativ 15-17 mil. euro. Mircea a adaugat ca promovarea produselor Vel Pitar va fi realizata anul acesta prin intermediul site-urilor cu audienta mare, dedicate strict persoanelor target, respectiv copiii, mamele sau adultii cu studii medii si superioare.
"Poate ca prin targetarea excesiva pierzi o parte din audienta, dar nici nu risipesti resursele, asa cum s-ar fi intamplat printr-o campanie obisnuita", sustine reprezentantul Vel Pitar.
Vel Pitar activeaza pe segmentele de paine proaspata, feliata, toast (cu brandurile Vel Pitar si French Toast), rulade, minirulade si prajituri (cu marcile Alma Dolce, Roll 4 Ever), patiserie congelata, biscuiti (5 minute) si cozonaci.
Grupul Vel Pitar este divizat in zece firme disctincte si opereaza 12 fabrici de paine in zece judete din tara si in Bucuresti. Doua dintre aceste companii au activitati in industria de morarit Sapte Spice si Moara Rahova, VP Magassin reprezinta divizia de magazine, in timp ce Vel Pitar a preluat afacerile de productie din segmentul de panificatie, precum si distributia produselor finite.
Producatorul de panificatie din Ramnicu Valcea, detinut de fondul de investitii Broadhurst, estima pentru anul trecut o cifra de afaceri la nivel de grup de 150 de milioane de euro si un profit operational de aproximativ 12 milioane de euro, pe fondul investitiilor realizate in 2007. Fondul de investitii Broadhurst este administrat de compania New Century Holdings(NCH), care are o participatie de aproximativ 80% din toate cele zece firme rezultate in urma divizarii.
 
 
 

 

AFACERI DE LA ZERO