Companii

Venitul unui angajat într-un call-center poate ajunge la 2.000 de lei net/lună

Pe lângă salariile fixe pe care le oferă companiile din acest domeniu, există şi partea variabilă care depinde de performanţa de care dau dovadă angajaţii la job

Pe lângă salariile fixe pe care le oferă companiile din acest domeniu, există şi partea variabilă care depinde de performanţa de care dau dovadă angajaţii la job

Autor: Mihaela Pascari

15.12.2016, 07:00 2779

Un angajat într-un departament de call-center, care oferă servicii doar în limba română, poate câştiga un salariu de până în 2.000 de lei (circa 440 de euro) net pe lună.

Venitul însă poate varia când candidatul cunoaşte şi o limbă străină „exotică“ precum olandeza sau daneza, ajugând chiar şi la un salariu de 1.000 de euro net pe lună, a spus Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree, care oferă servicii de salarizare, închiriere de forţă de muncă temporară, admi­nistrare de personal şi recrutare.

„Între un vorbitor de limbi străine exotice şi unul care ştie doar limba română poate exista şi o diferenţă şi de 100% la sa­lariu. Dacă pentru un call-center în limba română un an­ga­jat poate să primească până în 2.000 de lei net pe lună, un vor­bitor de limbă exotică din call-center poate să ajungă şi la 1.000 de euro net pe lună“, a spus Adrian Stanciu. Veniturile anga­jaţilor din departamentele de call-center pot varia însă şi în funcţie de compania angajatoare, tipul de servicii pe care le oferă, dar şi competenţele pe care le deţine fiecare candidat în parte.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro