Companii

Victor Tighinean, director general Ecco Shoes: Suntem în 8 oraşe din România, dar în Bucureşti avem 8 magazine care aduc 40% din business

Victor Tighinean (51 de ani), de profesie medic chirurg, este cel care a adus iniţial brandul Ecco Shoes pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă. „Am avut o creştere organică de două cifre comparativ cu anul 2017, iar pentru 2019 estimăm un avans similar şi sperăm să putem trece pe pragul de 10 mil. euro“

Victor Tighinean (51 de ani), de profesie medic chirurg, este cel care a adus iniţial brandul Ecco Shoes pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă. „Am avut o creştere organică de două cifre comparativ cu anul 2017, iar pentru 2019 estimăm un avans similar şi sperăm să putem trece pe pragul de 10 mil. euro“

Autor: Cristina Roşca

04.03.2019, 00:07 641

♦ Retailerul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de 15 ani, iniţial în sistem de franciză şi apoi direct, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro pentru 2019, după o nouă creştere de două cifre, în linie cu evoluţiile din ultimii ani ♦ Avansul a fost susţinut în 2018 şi 2017 de un apetit crescut pentru cumpărături şi de o restructurare a reţelei, ce a presupus deschideri de noi unităţi, focus pe online şi închiderea magazinelor neperformante.

„Comportamentul de con­sum din 2018 a urmat tren­dul anilor prece­denţi: clienţii au cum­părat mai mult, mai scump şi mai online. Consumatorii sunt din ce în ce mai informaţi, mai atenţi la detalii şi la tendinţele modei“, spune Victor Tighinean (51 de ani), executivul care conduce local operaţiunile bran­dului de încălţăminte.

De profesie medic chirurg, el este cel care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă.

Reţeaua numără astăzi 21 de magazine, dintre care 20 de unităţi offline şi una online. Din totalul magazinelor fizice, 16 magazine sunt de tip full price (adică magazine clasice), iar patru sunt de tip outlet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO