Victor Tighinean (51 de ani), de profesie medic chirurg, este cel care a adus iniţial brandul Ecco Shoes pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă. „Am avut o creştere organică de două cifre comparativ cu anul 2017, iar pentru 2019 estimăm un avans similar şi sperăm să putem trece pe pragul de 10 mil. euro“
♦ Retailerul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de 15 ani, iniţial în sistem de franciză şi apoi direct, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro pentru 2019, după o nouă creştere de două cifre, în linie cu evoluţiile din ultimii ani ♦ Avansul a fost susţinut în 2018 şi 2017 de un apetit crescut pentru cumpărături şi de o restructurare a reţelei, ce a presupus deschideri de noi unităţi, focus pe online şi închiderea magazinelor neperformante.
„Comportamentul de consum din 2018 a urmat trendul anilor precedenţi: clienţii au cumpărat mai mult, mai scump şi mai online. Consumatorii sunt din ce în ce mai informaţi, mai atenţi la detalii şi la tendinţele modei“, spune Victor Tighinean (51 de ani), executivul care conduce local operaţiunile brandului de încălţăminte.
De profesie medic chirurg, el este cel care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă.
Reţeaua numără astăzi 21 de magazine, dintre care 20 de unităţi offline şi una online. Din totalul magazinelor fizice, 16 magazine sunt de tip full price (adică magazine clasice), iar patru sunt de tip outlet.