Companii

Vinde un milion de şaorme pe an în Bucureşti. Şi-a dublat vânzările anul trecut

Vinde un milion de şaorme pe an în Bucureşti. Şi-a...

Autor: Razvan Muresan

28.06.2014, 17:02 1329

Dristor Kebab este cel mai mare lanţ de şaorma din ţară, cu şapte puncte de vânzare: restaurantul de la Dristor – primul din lanţ, deschis în 1999, trei restaurante deschise în centrele comerciale Plaza România, Bucureşti Mall şi Sun Plaza, restaurantul Budapesta, cei din Colentina şi unul deschis anul trecut în Centrul Vechi, scrie Business Magazin.

În 2013, firma a raportat vânzări de 13,1 milioane de lei (aprox. 4 mil. euro) şi un profit net de 372.000 lei (aprox. 90.000 de euro), potrivit ministerului de finanţe. Este primul an profitabil pentru companie după doi ani la rând de pierderi. Dat fiind preţul mediu de 12 lei pentru o şaorma, rezultă că Dirstor Kebab a vândut circa un milion de şaorma. Compania are 153 de angajaţi.

Anterior, firma a înregistrat pierderi de circa 190.000 euro în 2012, la o cifră de afaceri de aproximativ două milioane de euro. În 2011, vânzările au fost de 1,2 milioane de euro, iar pierderile erau estimate la circa 127.000 euro.

Citiţi mai multe despre vânzările celui mai mare lanţ de shaorma din ţară pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO