♦ Andrian Minciuc, Vindicum: „Piaţa este competitivă, pentru că România oricum face vinuri foarte bune. Primul lucru care atrage consumatorii este eticheta, iar asta ne diferenţiază de restul“.
Vindicum, o vinărie de familie din centrul Republicii Moldova, cu experienţă internaţională şi exporturi în Statele Unite ala Americii, Japonia, China şi, de puţin timp în Europa, a intrat pe piaţa din România. Reprezentanţii companiei spun că românii sunt interesaţi de vinurile moldoveneşti, astfel că îşi propun să se extindă în retailul modern şi în mediul online.
„În mare parte, deja am discutat cu câţiva potenţiali distribuitori şi urmează să vorbim mai despre partea comercială. Sperăm ca în scurt timp să dea roade. (...) Pe piaţa din România vrem să intrăm în retail, deoarece considerăm că este cel mai uşor drum pentru a ajunge la un număr mare de consumatori. Vom încerca să ajungem atât pe platformele online specializate, unde îşi fac comenzi pentru sărbători sau alte ocazii speciale, cât şi în magazine, unde oamenii merg la cumpărături cel mai des“, a spus Andrian Minciuc, administrator al Vindicum, compania familiei sale. El studiază tehnologia industriei alimentare în Chişinău.