Companii

Vindicum, o vinărie de familie din Republica Moldova, a intrat pe piaţa din România şi îşi propune să se extindă în retailul modern şi online. Compania deja exportă vinuri în SUA, Japonia şi China

Vindicum, o vinărie de familie din Republica Moldova, a...

Autor: Florentina Niţu

06.12.2024, 17:30 269

Andrian Minciuc, Vindicum: „Piaţa este competitivă, pentru că România oricum face vinuri foarte bune. Primul lucru care atrage consumatorii este eticheta, iar asta ne diferenţiază de restul“.

Vindicum, o vinărie de familie din centrul Republicii Moldova, cu experienţă internaţională şi exporturi în Statele Unite ala Americii, Japonia, China şi, de puţin timp în Europa, a intrat pe piaţa din România. Repre­zentanţii companiei spun că românii sunt interesaţi de vinurile moldoveneşti, astfel că îşi propun să se extindă în retailul modern şi în mediul online.

„În mare parte, deja am discutat cu câţiva potenţiali distribuitori şi urmează să vorbim mai despre partea co­mercială. Sperăm ca în scurt timp să dea roade. (...) Pe piaţa din România vrem să intrăm în retail, deoarece considerăm că este cel mai uşor drum pentru a ajunge la un număr mare de consumatori. Vom încerca să ajungem atât pe platformele online specializate, unde îşi fac co­menzi pentru sărbători sau alte ocazii speciale, cât şi în magazine, unde oamenii merg la cumpă­ră­turi cel mai des“, a spus Andrian Minciuc, administrator al Vin­dicum, compania famili­ei sale. El studia­ză teh­no­logia in­dus­triei alimen­tare în Chişinău.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro