Companii

Vine din urmă o nouă generaţie: moştenitorii sunt pregătiţi în „incubatoarele“ businessurilor de familie pentru a prelua frâiele

Vine din urmă o nouă generaţie: moştenitorii sunt...

Autor: Cristina Roşca

09.04.2019, 19:00 343

Cris-Tim, Transavia şi Catena sunt câteva dintre businessurile care au fost construite de oameni de afaceri români şi nu doar că nu au fost înstrăinate de familie, dar a început transferul către cea de-a doua generaţie.

Îngheţata Betty Ice, farmaciile Help Net şi berea Neumarkt sunt doar câteva dintre brandurile româneşti create de antreprenori locali, dar care în urma unor tranzacţii de zeci sau chiar sute de milioane de euro au ajuns în portofoliul unor giganţi străini. Există însă şi mărci precum Cris-Tim, AdePlast şi Catena care au fost construite de oameni de afaceri români şi nu doar că nu au fost înstrăinate de familie, dar a început transferul către cea de-a doua generaţie.

„Eu am patru băieţi, iar businessul AdePlast a fost creat pentru a le fi lăsat moştenire lor. Pentru ce altceva muncim, oricare dintre noi când plecăm nu luăm nimic cu noi“, explica anterior antrepre­no­rul Marcel Bărbuţ, fondatorul AdePlast, care a creat unul dintre cele mai puternice businessuri din domeniul materialelor de construcţii. El a încetat din viaţă recent, dar afacerea a rămas în familie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO