Companii

Virgil Mândru, Tohani, despre importanţa asocierii în business: Nu ştiu câţi români ştiu numele unei crame din Bordeaux, însă de Bordeaux au auzit cu siguranţă. Aşa ar putea fi şi la noi

Virgil Mândru, proprietar şi CEO al Tohani România: Cred că orice deschidere către colaborare şi ieşirea din paradigma concurenţei acerbe nu pot să ne aducă decât beneficii pe termen mediu şi lung.

Virgil Mândru, proprietar şi CEO al Tohani România: Cred că orice deschidere către colaborare şi ieşirea din paradigma concurenţei acerbe nu pot să ne aducă decât beneficii pe termen mediu şi lung.

Autor: Cristina Roşca

11.03.2022, 16:30 117

♦ Producătorul de vin Tohani, din zona viticolă Dealu Mare, lucrează 365 de hectare de vie pe care le deţine în proprietate ♦ Grupul este unul dintre cei mai mari jucători din industria vinurilor, cu afaceri totale de circa 13 mil. euro în 2020, când businessul cumulat a scăzut cu peste 20% faţă de anul anterior, pe fondul pandemiei de COVID-19.

Virgil Mândru, proprietar şi CEO al producătorului de vin Tohani România, spune că asocierea este foarte importantă pentru business în general şi pentru sectorul vinului în particular. Astfel, chiar dacă doi jucători din acelaşi domeniu sunt în esenţă concurenţi când vine vorba de banii clientului final, dacă ei îşi unesc forţele pentru a se face cunoscuţi, în final pot avea mai mult de câştigat prin simplul fapt că ajung la un număr mai mare de consumatori. Astfel, plăcinta de împărţit devine mai mare.

„Trăim într-un sistem concurenţial, însă cred că e mare lucru să învăţăm şi să aplicăm ideea de colaborare. Mai ales într-un domeniu ca vinul şi cu atât mai mult într-o zonă viticolă cum este Dealu Mare, unde potenţialul turistic şi experienţial este imens.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO