Companii

„Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“, primul anuar ZF din toamnă

„Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000...

Autor: Adelina Mihai

01.08.2014, 00:06 947

Ziarul Financiar lansează în luna oc­tombrie cea de-a şaptea ediţie a anuarului „Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“, anua­rul care prezintă profilul celor mai impor­tanţi manageri din sistemul bancar, din indus­tria farma, din energie, din IT&C, precum şi din multe alte sectoare economice.

Cine sunt, cum au ajuns la conducere, ce studii, vârstă şi experienţă profesională au cei care conduc mediul de business din România sunt doar câteva dintre informaţiile care vor fi la dispoziţia cititorilor ZF prin cel mai util in­stru­ment de cunoaştere a actorilor din business.

Anuarul, care va fi disponibil atât în ediţie print, cât şi online, este rezultatul unei ample cercetări care are la bază centralizarea ches­tio­narelor aplicate în companiile aflate în topul celor mai mari jucători din fiecare sector al economiei.

Schimbările surprinzătoare de la vârful companiilor din ultimul an şi „scanarea“ reţelei locale de leadership feminin sunt alte elemente care nu trebuie să lipsească din lectura oricărui manager din România, iar „Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business“ surprinde, din acest punct de vedere, esenţa informaţiei.

Pe lângă prezentarea portretelor şi a biografiilor de executivi de top, ediţia din 2013 a anuarului a adus în plus şi o serie de interviuri şi analize care să ilustreze traseele în carieră, dar şi lecţiile învăţate de către oamenii de afaceri prezenţi în anuar.

De asemenea, din analiza calitativă a cer­ce­tării realizate anul trecut au ieşit statistici in­te­re­sante legate de faptul că majoritatea mana­gerilor locali apreciază calităţile de lider ale lui Steve Jobs (Apple), Warren Buffett (Berkshire Hathaway), Ion Ţiriac (Ţiriac Holdings) şi Mariana Gheorghe (OMV Petrom).

Tot anul trecut, managerii au mărtu­risit că printre marile realizări ale lor din ultimul an s-au aflat achiziţiile sau chiar supravieţuirea. În plus, mulţi au precizat şi ce maşini conduc (majori­tatea Audi, Volksvagen, BMW sau Mercedes) sau ce telefoane folosesc (iPhone, BlackBerry sau Samsung Galaxy fiind în top 3 mărci prefereate).

Astăzi, ZF prezintă zece motive pentru care fiecare manager trebuie să aibă pe birou catalogul care ilustrează, la propriu, latura umană a businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO