Companii

Wizz Air a încheiat un parteneriat cu un call-center local pentru informaţii despre rezervări şi zboruri

Wizz Air a încheiat un parteneriat cu un call-center...

Autor: Mirabela Tiron

17.12.2012, 15:19 2021
Compania aeriană low-cost Wizz Air a încheiat un parteneriat cu call center-ul Conectys pentru serviciile de rezervări şi relaţii clienţi. Noul call center pentru pasagerii români a intrat în funcţiune duminică.

„Conectys furnizeză pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve în interiorul ţării şi în exterior, în limba română şi în engleză prin telefon, e-mail, fax şi prin serviciile poştale standard. Au fost create de asemena, 17 noi locuri de muncă în cadrul echipei româneşti de call center a Wizz Air”, potrivit oficialilor Wizz Air.

Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager al Wizz Air, a spus că prina această colaborare vor fi îmbunătăţite serviciile de relaţii cu clienţii români.

„Echipa call center-ului va răspunde solicitărilor legate de informaţii despre zboruri, rezervări şi modificări ale biletelor, cât şi asistenţă pentru pasagerii cu nevoi speciale” a declarat el.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO