Companii

Wizz Air admite „întârzieri semnificative“ ale unor zboruri şi invocă motive tehnice sau operaţionale. „Existenţa unei aeronave de rezervă este o situaţie fortuită“

Companiile aeriene, în special cele low-cost, îşi folosesc la maximum capacitatea de zbor astfel încât modelul de business să poată fi unul rentabil care uneori poate fi în defavoarea pasagerilor. Astfel, un singur avion poate zbura şi de patru ori într-o zi.

Companiile aeriene, în special cele low-cost, îşi folosesc la maximum capacitatea de zbor astfel încât modelul de business să poată fi unul rentabil care uneori poate fi în defavoarea pasagerilor. Astfel, un singur avion poate zbura şi de patru ori într-o zi.

Autor: Miruna Diaconu

20.04.2023, 00:07 2725

Specialişti din industrie: „În această perioadă într-adevăr au existat foarte multe zboruri cu diverse probleme (anulări/întârzieri).

Zborurile întârziate de pe Otopeni din ultimele zile au ridicat semne de întrebare cu privire la cum va funcţiona industria a­via­tică în acest an, după un an cu pertur­bări foarte mari în rândul aeroporturilor şi companiilor aerie­ne. Specialiştii din piaţă se aşteaptă ca vara acestui an să nu fie lipsită de probleme, iar întârzierile şi anulările zborurilor să facă parte chiar din programul de zbor al sezonului estival.

Pe 16 şi 17 aprilie, mai multe curse Wizz Air au fost amânate, întârziate sau au existat situaţii în care pasagerii nu s-au putut îmbarca deşi aveau biletul plătit. Într-o solicitare trimisă de ZF com­paniei aviatice Wizz Air, reprezentanţii acesteia au spus că problemele din ultimele zile au fost cau­zate atât de verifi­cări tehnice ne­progra­mate, cât şi de motive operaţionale.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro