Wizz Air pune la bătaie 60 de vouchere cu călătorii în Europa într-o campanie promoţională

Secțiune susținută de Medlife Logo

28 feb 2012 Autor: Mirabela Tiron

Compania aeriană Wizz Air va oferi 60 de călătorii pentru 60 de câştigători către orice destinaţie din Europa, în cadrul unui proiect numit "Câştigă o călătorie pe zi oriunde în Europa".

"Mecanismul promoţiei constă în scanarea cu ajutorul unui smartphone a QR cod-ului afişat pe structura special amenajată în staţia de metrou Unirii 1. Imediat utilizatorii vor fi direcţionaţi către site-ul campaniei zboarauşor.ro unde vor trebui să introducă datele personale. În fiecare zi va fi desemnat câte un câştigător al unui voucher disponibil pentru orice destinaţie Wizz Air din Europa", potrivit oficialilor companiei.

Ei au transmis că au ales să deruleze o campanie care integrează tehnologia de ultimă generaţie. "Ţintim persoanele dinamice şi deschise către noi experienţe de călătorie, dispuse să depună minim de efort pentru un câştig substanţial, reprezentat de călătorii", a declarat Veselin Milicici, Regional Marketing Manager Wizz Air.

Proiectul "Câştigă 1 călătorie pe zi oriunde în Europa" a fost implementat de agenţiile Brandstalk şi Media Investment, parte din the Group.

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
Wizz Air
, low cost
, operator aerian

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Abonează-te la Închide