Companii

​Yolo Media oferă consultanţă gratuită IMM-urilor afectate de noul coronavirus. Sorin Duţoiu, manager: De ieri până azi dimineaţă, 8 companii ne-au cerut ajutor, iar cererile continuă să vină

​Yolo Media oferă consultanţă gratuită IMM-urilor...

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.03.2020, 14:50 149

Companiile mici şi mijlocii (IMM-urile) româneşti afectate de criza generată de epidemia cu coronavirus pot apela gratuit la serviciile agenţiei de comunicare Yolo Media. Până la momentul transmiterii articolului, opt companii au transmis cereri către compania de comunicare, au spus pentru ZF Sorin Duţoiu şi Christian Stan, managerii agenţiei YOLO Media.

„Am comunicat această decizie ieri, într-o zi de duminică, pe paginile noastre de socializare. Până în această dimineaţă opt companii şi antreprenori ne-au cerut sprijinul, iar propunerile continuă să vină. Sunt branduri din diverse domenii afectate de criză: firmă de organizare evenimente, cofetărie, restaurante, hoteluri, nail bar, chiar şi o cunoscută fundaţie ce derulează în prezent o campanie de donaţii pentru sprijinirea autorităţilor în lupta cu Coronavirus. Suntem conştienţi că panica s-a instalat şi la nivel de business, antreprenorii neştiind la ce să se aştepte în lunile ce vor urma. Ne aşteptăm să primim multe alte cereri de suport. Ne dorim să ajutăm în timpul rămas disponibil, ţinând cont că prioritari sunt clienţii noştri contractuali”, a spus Sorin Duţoiu, manager al agenţiei YOLO Media.

El spune că în acest moment antreprenorii au nevoie de ajutor pentru a putea dezvolta un plan de acţiune şi de comunicare. Serviciul de consultanţă pe care în prezent companiile româneşti îl pot solicita din partea Yolo Media gratuit, poate costa, în mod normal, şi câteva sute de euro, a adăugat Sorin Duţoiu.

„Panica din acest moment în segmentul de business poate înceţoşa capacitatea de a lua decizii şi duce de multe ori la greşeli de comunicare. Odată ce primim cererea de suport, trimitem un formular cu întrebări la care ne dorim să răspundă cât mai clar şi concis pentru a putea înţelege situaţia în care se află respectivele companii. Analizăm modul în care comunică în această perioadă pe reţelele de socializare şi concepem un plan de acţiune, cu recomandări şi exemple pe care le pot implementa. Acest serviciu de consiliere, care ar fi costat în mod normal câteva sute sau mii de euro, în funcţie de caz, este oferit acum gratuit.”

În cadrul agenţiei de tip boutique lucrează patru specialişti în PR (personal relationships) şi comunicare şi opt colaboratori şi furnizori de servicii adiacente.

„În portofoliul de clienţi al Yolo Media se regăsesc persoane publice, specialişti în diverse industrii, companii naţionale şi globale”, a adăugat Sorin Duţoiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO