Companii

Zece companii internaţionale cu afaceri anuale de 3,5 mld. lei fac legea pe piaţa de haine din România

Zece companii internaţionale cu afaceri anuale de 3,5...

Autor: Cristina Roşca

08.11.2017, 21:05 653

♦ Vânzările de haine din România vor ajunge anul viitor la aproape 13 mld. lei după un avans de peste 12% în perioada 2016-2018. Piaţa este dominată de branduri internaţionale, în frunte cu H & M, Zara şi C & A.

Un român cheltuie în medie anual pe haine 575 de lei, ceea ce înseamnă că lunar suma nu ajunge nici la 50 de lei, bani suficienţi pentru o bluză pe eticheta căreia să stea înscris un brand internaţional de top. Totuşi, piaţa locală de modă este una dintre cele mai competitive, cu aproape toate numele internaţionale de top prezente local.

„H & M a rămas şi în 2016 în poziţia de lider al pieţei datorită expansiunii în offline pe de-o parte şi a lansării operaţiunilor online în 2015 pe de alta. Românii sunt dependenţi de modă şi caută produse de brand, urmăresc trenduri internaţionale. Acest tip de comportament de consum ajută brandurile mass-market să crească“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO