Companii

Zece licee din România devin huburi de imprimare 3D. Irinuca Văduva, general manager ECDL România: Este un proiect esenţial pentru profesorii care trebuie să aducă tehnologia în clase şi pentru antreprenorii care caută noi competenţe digitale la candidaţi

Până acum, au fost transformate în huburi de imprimare 3D în total 40 de licee, colegii naţionale, tehnice şi tehnologice din 28 de judeţe din România, cu sute de profesori şi elevi care au trecut prin proiect.

Până acum, au fost transformate în huburi de imprimare 3D în total 40 de licee, colegii naţionale, tehnice şi tehnologice din 28 de judeţe din România, cu sute de profesori şi elevi care au trecut prin proiect.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.01.2022, 12:37 149

Mai multe licee din România devin huburi de imprimare 3D pentru al patrulea an, în cadrul campaniei „3DUTECH. Modelează viitorul. Printează-l 3D!”, derulată de ECDL România, Dedeman, AOAR (Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România), în acord cu Ministerul Educaţiei. Elevii şi profesorii participă astfel la cursuri de imprimare 3D în cadrul liceelor, ediţia din acest an urmând să se defăşoare în perioada ianuarie-iunie 2022.

La fiecare ediţie, zece licee din ţară sunt dotate cu imprimante 3D şi consumabile, iar cel puţin 20 de profesori şi 200 de elevi obţin certificarea recunoscută internaţional ECDL 3D Printing. Anul acesta, sunt vizate zece instituţii de învăţământ din Bucureşti, Buzău, Piatra Neamţ, Vaslui, Galaţi, Mureş, Sălaj, Gorj, Arad şi Hunedoara.

„Proiectul a evoluat natural de la o ediţie la alta, fiind un modul internaţional accesibil în toate ţările unde există ECDL. Se regăseşte a fi esenţial pentru şcolile din România şi pentru profesorii care trebuie să aducă tehnologia în clase, dar şi pentru antreprenorii care caută noi competenţe digitale la candidaţi”, spune Irinuca Văduva, general manager ECDL România.

Competiţia pentru elevi de anul acesta propune tema „Un design inovativ pentru un prototip al unui obiect sau ansamblu funcţional, ce poate fi folosit ca instrument în procesul educaţional”, în timp ce concursul dedicat cadrelor didactice se axează pe un proiect de lecţie inovativ care să integreze imprimantele 3D în procesul de învăţare pe diverse activităţi desfăşurate în şcoală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO