Braşovul este oraşul pe care pariază cei mai mulţi dintre retaileri, mai exact Dedeman, Leroy Merlin, MAM Bricolaj şi Brick România, care au anunţat că au pus oraşul de la poalele Tâmpei pe lista lor de expansiune în perioada următoare.
Cel puţin zece magazine de bricolaj ar urma să se deschidă în perioada următoare în România dacă planurile anunţate de jucători vor fi duse la îndeplinire. Trei deschideri vor fi doar sub numele Hornbach, germanii care şi anul acesta au mai deschis o unitate, la Cluj-Napoca. MAM Bricolaj şi Brick sunt alte două reţele care vor să se extindă pe piaţa locală, iar francezii de la Leroy Merlin şi românii de la Dedeman completează peisajul cu câte un magazin la Braşov. Orizontul de timp al tuturor deschiderilor este de circa patru ani.
La o investiţie medie de 27 de milioane de euro per magazin, Hornbach are cel mai mare buget, în cazul celorlalte reţele investiţiile fiind fie confidenţiale, fie mai reduse. În total, peste 90 de milioane de euro ar urma să fie puse la bătaie, potrivit datelor din piaţă.