♦ Ce motive de încredere în businessul românesc au cei mai puternici 1.000 de CEO din România.
Radu Berevoescu, general manager în cadrul PepsiCo East Balkans, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de băuturi şi cea de snacksuri, spune că România prezintă un potenţial semnificativ de dezvoltare, iar oferta de produse este încă subdezvoltată comparativ cu alte ţări , ceea ce deschide oportunităţi pentru diversificare.
„Deşi 2025 se preconizează a fi un an dificil din punct de vedere economic, există factori care vor susţine dezvoltarea pieţei şi consumul. Puterea de cumpărare pe termen lung va contribui la această creştere, iar consumatorii îşi vor ajusta coşul de consum în funcţie de preferinţele lor, păstrând produsele din categoriile de impuls în topul preferinţelor“, crede managerul, care adaugă că urbanizarea rapidă şi stilul de viaţă alert vor stimula cererea pentru produse convenabile, cum sunt băuturile „on-the-go“. Însă, per total, pe termen lung, România are nevoie de o strategie. „Pentru ca România să continue să se dezvolte, este esenţial un climat de stabilitate macroeconomică. Investiţiile pe termen lung sunt posibile doar atunci când există o strategie clară şi un mediu economic predictibil“.