Companii

ZF 1.000 de motive pentru care businessul are încredere în România. Olga Drăguinea, Lidl România: Grupul a intrat în România datorită încrederii pe care a avut-o în potenţialul pieţei locale, iar acesta este un pariu pe care îl pune în continuare

Olga Drăguinea, membru în consiliul de conducere al Lidl România: Planul nostru de expansiune şi investiţii este clar, la fel şi mesajul de încredere în viitorul României. Vom continua să extindem reţeaua de magazine şi vedem oportunităţi de dezvoltare în oraşele mici şi suburbii.

Olga Drăguinea, membru în consiliul de conducere al Lidl România: Planul nostru de expansiune şi investiţii este clar, la fel şi mesajul de încredere în viitorul României. Vom continua să extindem reţeaua de magazine şi vedem oportunităţi de dezvoltare în oraşele mici şi suburbii.

Autor: Cristina Roşca

01.05.2025, 16:10 157

♦ Compania este liderul comerţului local după datele din 2023 (cele mai recente), cu afaceri de 21,8 mld. lei, plus 18% ♦ Lanţul are aproape 370 de magazine pe plan autohton ♦ Lidl a intrat în România în 2011, când a preluat peste 100 de unităţi de la Plus Discount, pentru ca apoi să se extindă de la zero.

Grupul Lidl a intrat în România datorită încrederii pe care a avut-o în potenţialul pieţei autohtone, iar acesta este un pariu pe care îl pune în conti­nuare când vine vorba de investiţiile pe plan local, afirmă Olga Drăguinea, membru în consiliul de conducere al Lidl România, director naţional finan­ciar şi administrativ.

„În primul rând, avem încredere în dezvoltarea Lidl în România pentru că ţara are un parcurs european solid, cele aproape două decenii de aparte­nenţă la Uniunea Europeană spriji­nind fundamental creşterea econo­mică“, afirmă executivul.

De asemenea, intrarea României cu drepturi depline în spaţiul Schen­gen va avea un impact semnificativ asupra e­co­nomiei naţionale, mai ales prin potenţialul sem­nificativ de dezvoltare al industriei de transport rutier, prin fluidizarea flu­xurilor comerciale.

„Pentru că vorbeam despre par­cursul european, îmbunătăţirile majo­re ale nivelului de trai, cu o creştere sem­nificativă a salariului mediu şi a puterii de cumpărare, sunt factori fa­vorizanţi pentru o dezvoltare viitoare a pieţei locale şi un alt motiv de în­credere pentru noi. Acest lucru ne în­tă­reşte convingerea că există un po­tenţial considerabil de creştere în România şi suntem încrezători că dialogul dintre autorităţi şi sectorul privat va oferi în viitor condiţiile pentru investiţii şi dezvoltare econo­mică durabilă.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro