HORAŢIU ŢEPEŞ, proprietarul producătorului de acoperişuri Bilka Steel, a creat businessul în 2007, în anul premergător venirii crizei financiare.
Numele este al unui sat din Bulgaria. Era nevoie de un nume scurt şi de impact, iar în momentul în care l-a ales, Ţepeş era la el în birou, cu o hartă a Europei pe perete şi aşa a apărut brandul.
Mai bine de un deceniu mai târziu, în 2018, Bilka a generat afaceri de 501 mil. lei (108 mil. euro).
„Unui tânăr antreprenor i-aş spune că cel mai important este să ştie ce face şi să facă ce ştie. Este primordial să cunoşti cât mai multe despre business. Să se concentreze pe un singur lucru şi să o ia din aproape în aproape“, spune Horaţiu Ţepeş.
Fondatorul companiei din Braşov este de părere că formarea continuă, educaţia, atenţia la toate oportunităţile sunt elemente esenţiale în creşterea oricărui antreprenor la început de drum.