Companii

ZF Digital 2017. Cuvintele de ordine în telecom: convergenţa fix-mobil şi servicii adăugate pentru aceiaşi clienţi

ZF Digital este cel mai mare eveniment din România consacrat industriei IT&C. Directorii celor mai mari jucători din piaţa locală de telecom au discutat la ZF Digital ’17 despre principalele tendinţe de pe piaţă, planurile pentru anul viitor, dar şi despre probleme precum regimul greoi de autorizare a reţelelor şi licitaţia 5G

Autor: Ioana Nita, Simona Tatu, Ştefan Stan

14.11.2017, 00:07 1067

♦ Cei mai puternici operatori telecom prezenţi ieri la conferinţa ZF Digital 2017 au spus că principalul lor obiectiv pentru 2018 este să le ofere clienţilor mai multe servicii de comunicaţii decât în prezent, inclusiv servicii adiţionale industriei.

♦ Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, a fost primul jucător care a atacat piaţa cu oferta de servicii integrate, în urmă cu trei ani.

 

Serviciile integrate fix-mobil şi cele adău­gate care se bazează pe in­fra­struc­turile de internet, fixe sau mo­bile, au devenit una dintre prin­ci­palele priorităţi ale operatorilor de tele­comunicaţii care activează pe plan local, în con­diţiile în care competiţia este acerbă, iar tehnologia avansează într-un ritm alert.

Astfel, cei mai mari jucători de pe piaţa de te­leco­mu­nicaţii din România îşi canalizează in­vestiţiile că­tre oferte complete de comunicaţii – de la ser­vicii de cablu TV şi internet fix, la ser­vi­cii de voce şi internet mobil, la care se adaugă şi noi segmente de piaţă dezvoltate odată cu ex­plo­zia vân­zărilor de date şi a consumului de da­te – smart­home, smartoffice şi machine to machine.

„Prioritatea noastră este să creştem pe «mobile» şi să susţinem clienţii cu o experienţă superioară. Primul obiectiv este să ne asigurăm de calitatea reţelei şi de funcţionalitate, de acoperire, să aducem reţeaua broadband către cât mai mulţi oameni. Al doilea obiectiv este dezvoltarea în continuare a ceea ce am început anul trecut, adică dezvoltarea unor servicii de conversie, fixe şi mobile. Am relansat propu­nerile de servicii convergente fix mobil printr-o nouă campanie, care are rezultate foarte bune până acum. Vorbim de segmentul B2B, dar şi de cel dedicat consumatorilor“, a de­clarat Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO