Companii

ZF Ecosistemul Marketplace. Robert Bibire, fondator al General Commerce 2000: Anul trecut s-a dublat volumul comenzilor de pe platforma eMAG. Vizăm 1 mil. euro în 2021

Robert Bibire, fondator al General Commerce 2000: O să încercăm să aducem produse dedicate zonei de gaming, precum accesorii pentru calculatoare adresându-ne tinerilor şi adolescenţilor.

Robert Bibire, fondator al General Commerce 2000: O să încercăm să aducem produse dedicate zonei de gaming, precum accesorii pentru calculatoare adresându-ne tinerilor şi adolescenţilor.

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.03.2021, 00:05 419

„O mare parte din cifra de afaceri a companiei înregistrată anul trecut a fost generată de comerţul de produse de îngrijire şi igienă personală.“

Compania General Commerce 2000, înfiinţată în 2011 de antrepre­norul român Robert Bibire, ce vinde online şi distribuie produse de îngrijire şi igienă personală, dar care este şi producător şi distribuitor de etichete autocolante, vizează să ajungă la afaceri de 1 milion de euro la finalul anului în curs, în creştere cu aproximativ 25% comparativ cu anul 2020.

„Anul trecut am depăşit o cifră de afaceri de 800.000 euro. Doar pe platforma eMAG Marketplace am înregistrat afaceri de peste 500.000 euro în 2020, dublu faţă de anul 2019“, a spus în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Robert Bibire, fonda­torul General Commerce 2000.

Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală prin producţia şi vânzarea de etichete autocolante, însă, în timp, antreprenorul a diversificat portofoliul de produse. Astfel, în prezent, pe lângă producţia şi vânzarea de etichete, General Commerce 2000 vinde şi furnziează spre alţi distribuitori produse de îngrijire personală.

„O mare parte din cifra de afaceri a companiei înregistrată la finalul anului trecut a fost generată de comerţul online de produse de îngrijire şi igienă personală, precum epilatoare, maşini de tuns, lame de ras, ondulatoare, gel de duş, detergent, şampon. Acesta este şi segmentul pe care ne concentrăm cel mai mult, vizând în special femeile.“

Antreprenorul a explicat că a decis să diversifice portofoliul în urma unor studii de piaţă care i-au arătat că tendinţa consumatorilor se îndreaptă spre aceste produse.

„Studiind piaţa mi-am dat seama care sunt produsele cele mai targe­tate de clienţii finali şi am trecut la aceste produse de îngrijire şi igienă personală, precum epilatoare, maşini de tuns, periuţe electrice, aparat de ras, accesorii pentru toate acestea.“

Compania este prezentă doar pe platforma eMAG Marketplace, pentru că site-ul propriu este în construcţie. Investiţia în dezvoltarea propriului site se ridică la suma de 10.000 de euro.

„Acesta este bugetul alocat pentru deschiderea site-ului, atât pentru platformă, cât şi pentru publicitate. Credem că în maxim un an de zile o să şi recuperăm investiţia şi vom genera şi o marjă bună de profit.“ În cadrul companiei lucrează în prezent o echipă de patru angajaţi. Antreprenorul a adăugat că anul trecut nu a făcut noi angajări, unul dintre motive fiind reprezentat de lipsa forţei de muncă pregătite sau calificate.

Mai multe detalii pe zfcorporate.ro

„Am avut câteva interviuri dar este greu să găseşti oameni competitivi pe nişa asta. Nu ştiu de ce, nu vin la interviuri, nu reuşim să îi găsim şi ne descurcăm cu oamenii pe care îi avem în prezent. Căutările merg înainte, avem anunţuri şi în mediul online. Acum caut oameni prin cunoscuţi.“,

De asemenea, în prezent, General Commerce 2000 lucrează cu peste 40 de companii naţionale şi internaţionale. „Nu ştiu dacă numărul acestora se va reduce, pentru că sunt mulţi care se luptă încă cu această problemă de stocuri. Prefer să mai găsesc 4-5 parteneri care să îmi poată furniza marfa de care am nevoie  în mod constant şi la preţurile discutate în contractele iniţiale“,, a adăugat fondatorul companiei.

El a spus că anul trecut a vândut cine a avut stocuri motiv pentru care în prezent se alfă în căutare d noi parteneri care să poată oferi aceste stocuri de marfă.

„Mă interesează ca anul acesta să pot stabili relaţii cu parteneri noi externi, pentru că nu e un secret că 2020 a adus provocări pentru foarte multe companii pentru că s-au vândut foarte mult, dar nu au fost stocuri în piaţă. Cel care a vândut a fost cel care a avut stocuri. Caut ca anul acesta să îmi găsesc partenerii de care am nevoie, să pot duce acest business la alt nivel.“,

Robert Bibire a menţionat că în prezent se află în discuţii pentru a semna câteva contracte cu noi parteneri externi, care vor oferi companiei oportunitatea să deschidă noi categorii de produse pe site-ul la care lucrează în prezent.

„O să încercăm să aducem produse dedicate zonei de gaming, precum accesorii pentru calculatoare adresându-ne tinerilor şi adolescenţilor. Achiziţia unor noi produse, care deschid practic noi categorii în portofoliu, necesită o muncă acerbă. Sunt luni sau chiar ani în care am studiat competiţia, partenerii, colaboratorilor şi aşa am ajuns să vând produsele pe care le avem acum în portofoliu.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO