• Leu / EUR4.9481
  • Leu / GBP5.6203
  • Leu / USD4.5740
Companii

ZF Gen Z. Peste 15.000 de oameni din 20 de ţări au lucrat pentru noua ediţie a UNTOLD. Care sunt secretele care au transformat o idee într-un festival-fenomen?

ZF Gen Z. Peste 15.000 de oameni din 20 de ţări au lucrat pentru noua ediţie a UNTOLD. Care sunt secretele care au transformat o idee într-un festival-fenomen?

Autor: Roxana Petrescu

04.08.2022, 00:08 1255

Lansat în 2015, UNTOLD, eveni­mentul de muzică electronică care se desfăşoară între 4 şi 7 august la Cluj-Napoca, a redefinit conceptul de festival în România, rezultând un proiect de entertainment complet, dezvoltat dincolo de imensele scene de pe Cluj Arena.

Cu un buget de 17 mil. euro, cu 40% mai mare faţă de cel din 2021, şi cu 15.000 de oameni din 20 de ţări care au lucrat la ediţia de anul acesta, UNTOLD este o industrie în sine. Care-i sunt secretele? „Scopul nostru a fost de la început să transpunem publicul într-un tărâm fantastic, rupt de cotidian, dar în acelaşi timp, în inima oraşului. Conform conceptului festivalului, UNTOLD este locul unde lumea reală se întrepătrunde cu o lume fantastică, plină de magie, personaje mitice şi decorurile reflectă cum ar arăta locurile pe care aceste personaje le-ar locui sau le-ar frecventa. De aici, o metaforă pentru fiecare element“, spune Răzvan Luca, creative director, UNTOLD.

De la primul capitol, UNTOLD s-a conturat ca o poveste, în jurul firului narativ al fiecărei ediţii fiind realizată orice piesă a festivalului, de la decoruri sau activări până la detalii cum ar fi de exemplu iluminatul evenimentului. Mai departe, logica din spatele selecţiei artiştilor sau construcţia scenelor i-au consolidat statul de cel mai complex proiect de entertainment din România.

 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9481
Diferență: 0,1538
Ieri: 4.9405
Azi: 4.5740
Diferență: -0,3768
Ieri: 4.5913
Azi: 5.6203
Diferență: -0,1084
Ieri: 5.6264
Azi: 4.9827
Diferență: -0,5131
Ieri: 5.0084