Companii

ZF Gen Z. Peste 15.000 de oameni din 20 de ţări au lucrat pentru noua ediţie a UNTOLD. Care sunt secretele care au transformat o idee într-un festival-fenomen?

ZF Gen Z. Peste 15.000 de oameni din 20 de ţări au...

Autor: Roxana Petrescu

04.08.2022, 00:08 1265

Lansat în 2015, UNTOLD, eveni­mentul de muzică electronică care se desfăşoară între 4 şi 7 august la Cluj-Napoca, a redefinit conceptul de festival în România, rezultând un proiect de entertainment complet, dezvoltat dincolo de imensele scene de pe Cluj Arena.

Cu un buget de 17 mil. euro, cu 40% mai mare faţă de cel din 2021, şi cu 15.000 de oameni din 20 de ţări care au lucrat la ediţia de anul acesta, UNTOLD este o industrie în sine. Care-i sunt secretele? „Scopul nostru a fost de la început să transpunem publicul într-un tărâm fantastic, rupt de cotidian, dar în acelaşi timp, în inima oraşului. Conform conceptului festivalului, UNTOLD este locul unde lumea reală se întrepătrunde cu o lume fantastică, plină de magie, personaje mitice şi decorurile reflectă cum ar arăta locurile pe care aceste personaje le-ar locui sau le-ar frecventa. De aici, o metaforă pentru fiecare element“, spune Răzvan Luca, creative director, UNTOLD.

De la primul capitol, UNTOLD s-a conturat ca o poveste, în jurul firului narativ al fiecărei ediţii fiind realizată orice piesă a festivalului, de la decoruri sau activări până la detalii cum ar fi de exemplu iluminatul evenimentului. Mai departe, logica din spatele selecţiei artiştilor sau construcţia scenelor i-au consolidat statul de cel mai complex proiect de entertainment din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO