Companii

ZF HR Trends 2023. Zsuzsanna Tóth, HR Director, Vodafone Romania: Există destul talent pe piaţă şi dacă găseşti pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi creezi cadrul perfect pentru aceştia cred că este imposibil să nu atragi oamenii de care ai nevoie

Zsuzsanna Tóth, HR Director, Vodafone Romania

Zsuzsanna Tóth, HR Director, Vodafone Romania

Autor: Alexandra Cepăreanu

27.03.2023, 14:50 165

Există destul talent şi oameni pregătiţi pe piaţă şi dacă găseşti pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi creezi cadrul perfect pentru aceştia cred că este imposibil să nu atragi oamenii de care ai nevoie, consideră Zsuzsanna Tóth, HR Director, Vodafone Romania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom.

„Avem 3.300 de angajaţi în România şi lucrăm cu mulţi parteneri. Este într-adevăr o piaţă provocatoare şi devine din ce în ce mai provocatoare. Am început procesul de recrutare şi căutăm oameni care să aibă abilităţi tehnice, am creat poziţii tech, dar avem nevoie de oameni şi în zona de retail. Consider că există destul talent pe piaţă şi dacă găseşti pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi creezi cadrul perfect pentru aceştia cred că este imposibil să nu atragi oamenii de care ai nevoie”, a spus Zsuzsanna Tóth, în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2023.

 

Alte declaraţii

Având în vedere trecerea de la o companie telecom la un furnizor de tehnologie avem nevoie de noi skilluri şi abilităţi, de programe de pregătire pentru angajaţii noştri şi pentru noii candidaţi. Dar la fel de importante sunt şi cunoştinţele „tradiţionale” pe care le avem şi pe care le-am strâns în toţi anii de activitate – astfel este importantă pentru noi şi retenţia angajaţilor, să îi facem să rămână în compania noastră.

Angajaţii noştri au la dispoziţie un serviciu de asistenţă, iar când au nevoie pot suna anonim şi pot cere sprijin.

În ceea ce priveşte recrutarea nu ne „batem” doar cu multinaţionalele pe talentele din piaţă, ne batem cu toate businessurile. Când am ajuns eu la Vodafone, să lucrezi pentru o companie mare era important, dar în timp lucrurile s-au schimbat iar pentru a atrage candidaţi este important brandingul. Pentru unii oameni cred că încă este un lucru important să lucreze într-o companie mare unde are multe oportunităţi.

Provocarea este să ne continuăm planurile şi strategiile. Avem o strategie bine pusă la punct, ştim exact ce oameni şi ce talente căutăm.

Aveam implementat modul de lucru remote dinainte de pandemie. Astfel, două zile pe săptămână colegii noştri puteau munci de acasă sau de oriunde. Deci pentru noi a fost destul de uşor să ne adaptăm la condiţiile impuse de pandemie. Acum politica noastră spune că 60% muncim de la distanţă şi 40% de la birou. Dar da, unii oameni nu sunt dispuşi să vină deloc la birou.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO