♦ Platforma de turism se află pe pieţele din România, Polonia, Bulgaria şi Republica Moldova.
Vola.ro, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de turism, are în plan extinderea pe mai multe pieţe din Europa Centrală, cât şi din vestul Europei. Grupul ITH, din care face parte Vola, are o prezenţă deja pe mai multe pieţe, anume România, Polonia, Bulgaria şi Republica Moldova.
Obiectivul Vola.ro este de a ajunge un lider regional pe segmentul său de piaţă şi să se extindă şi în alte pieţe din afara regiunii. Strategia, spune Daniel Truică, CEO al Vola, este ca o astfel de extindere să fie făcută organic, însă dacă vor exista oportunităţi, ia în calcul şi eventuale achiziţii.
„Motivul pentru care am ales că mergem înainte cu Resource Partners este faptul că dacă vor exista achiziţii pe viitor, un astfel de finanţator puternic ne poate ajuta să le executăm. Opţiunea noastră principală este pentru o dezvoltare organică, inclusiv pe alte pieţe, dar nu se ştie niciodată ce oportunităţi pot veni şi atunci e bine să ai pe cineva puternic pe partea financiară şi să poţi să execuţi achiziţii dacă este nevoie“, spune Daniel Truică, cofondator şi CEO, Vola.ro, prezent în cadrul emisiunii de business ZF Live.