Companii

ZF Live. Eduard Chereji, director de marketing şi comunicare la Untold: Bugetul Untold este estimat la 18 milioane de euro. Festivalul îşi lasă amprenta asupra comunităţii din Cluj-Napoca, dar merge chiar până în judeţele vecine

Eduard Chereji, director de marketing şi comunicare al festivalului de la Cluj-Napoca: Am gândit acest eveniment pentru fanii din România.

Eduard Chereji, director de marketing şi comunicare al festivalului de la Cluj-Napoca: Am gândit acest eveniment pentru fanii din România.

Autor: Alexandra Matei

24.06.2022, 09:30 245

♦ Untold va avea loc anul acesta între 4 şi 7 august la Cluj-Napoca pe stadionul Cluj Arena şi va cuprinde opt scene ♦ Preţul unui bilet cu acces general pentru o zi porneşte de la 50 de euro, iar abonamentul pentru patru zile de festival ajunge la 159 de euro.

Untold, cel mai mare festival de muzică electronică şi pop din România, dar şi unul dintre cele mai importante festivaluri de acest fel la nivel internaţional, are anul acesta un buget de 18 mil. euro, spune Eduard Chereji, director de marketing şi comunicare al festivalului de la Cluj-Napoca.

Aproape jumătate din bugetul festiva­lului, menţionează el, merge către partea de scenă şi act artistic, dar festivalul are un impact major asupra comunităţii din Cluj pe componenta de business - cazare, mâncare, restaurante, malluri sau transport în comun -, care merge chiar până în judeţele vecine.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO