Companii

ZF Live. Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers: În România şi în estul Europei am rămas încă la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. „În România liderii din companii renunţă repede la un proiect de branding, pentru că nu îi înţeleg valoarea.“

ZF Live. Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and...

Autor: Iulian Tenchiu

04.10.2019, 00:00 217
Companiile din România, dar şi cele din Europa de Est trebuie să înţeleagă mai bine ce este brandingul şi care este valoarea aces­tuia dacă managerii îşi doresc ca busi­nes­surile lor să evolueze. Iar modelele de ur­mat şi soluţiile nu sunt în vestul Europei, în Germania, Marea Britanie sau Franţa, ci peste Ocean, este de părere Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers.

„Noi suntem un pic în urmă cu ceea ce în­seamnă valoarea brandingului. Aici în Ro­mânia şi în estul Europei încă am rămas la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. Putem să preluăm ce au învăţat cei din Sta­te şi să facem cum trebuie de la bun în­ce­put. Asta este partea bună în a nu fi dez­vol­taţi. Încă mai există loc de a face ceva mai bun şi loc de experimentat“, a declarat Flavia An­ghel în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO